<
Schliessen
Schliessen

A Hausengel ismét díjat kapott a legjobb ügyfélszolgálatért

A Német Társaság a Fogyasztói Tanulmányokért (DtGV) a "Deutscher Kunden-Award 2020/21" keretében készült független tanulmányának részeként a Hausengel Csoport ismét díjat kapott a gondozó-közvetítő szektor legjobb ügyfélszolgálatáért. Egy vásárlói felmérés alapján a Hausengel az összes összehasonlított vállalat közül az első helyezést érte el, és így a legjobbak közt van az ügyféltájokoztatás és a szolgáltatási minőség területén.

A Hausengel ismét díjat kapott a legjobb ügyfélszolgálatért

A " Deutsche Kunden-Award 2020/21" egy ágazatközi, országos szintű online felmérésen alapul. A független fogyasztói tanulmányhoz 233 iparág összesen 2261 vállalatából több, mint 330 000 vásárlói vélemény gyűjtöttek össze. A megkérdezett ügyfelek a lakosság reprezentatív keresztmetszetét képviselik, akiket megkérdeztek az értékelendő vállalatokkal kapcsolatos tapasztalataikról (DtGV). A Hausengel vállalatcsoportot is eszerint értékelték a gondozó-közvetítői szektorban: a cégcsoport jelentős különbséggel érte el az első helyezést és ezzel bizonyítja a versenytársaihoz képest nyújtott kiemelkedő szolgáltatási minőséget. A Hausengel vállalatcsoport igazgatósági tagja, Juliane Bohl nyilatkozta: „Köszönjük ügyfeleink bizalmát! Most, a bizonytalanság időszakában a jó ügyfélszolgálat fontosabb, mint valaha. Hangsúlyt fektetünk a könnyű elérhetőségre, a teljeskörű tanácsadásra és a gyors, igényeken alapuló segítségnyújásra. "

Hausengel, mint a legjobb közvetítő a "24 órás gondozásban"

A Hausengel 15 éve kínál a gondozási tanácsadás és professzionális járóbeteg-ellátás mellett „24 órás otthoni gondozást”. Idén a cégcsoport nemcsak az évfordulóját ünnepli, hanem a sikerét is. "Örömünkre szolgál, hogy miután a Focus már elismert minket Németország legjobb közvetítőjeként, most az úgynevezett 24 órás otthoni gondozásban, a DtGV felmérése az 1. hellyel is megjutalmazott minket" - mondta Bohl. Az iparág legjobb ügyfélszolgálatának bizonyítéka a segítséget kereső családok és rokonok megbecsülése. A Hausengel cég alapító családja, a Wenz család, egykor szintén azzal a kihívással szembesült, hogy szerető gondoskodást és támogatást találjon egy családtagja számára, és így jól ismeri a helyzet okozta gondokat, problémákat és elvárásokat. „Szó szerint vesszük alapelvünket - a teljeskörű gondoskodást. Folyamatos párbeszédet folytatunk ügyfeleinkkel és partnereinkkel és teljes mértékben a felépített hálózatba kapcsolt gondozásra és támogatásra támaszkodunk. A rendszeres munkavállalói képzések, a részünkről végzett ügyfélelégedettségi felmérések és az egészségügyi szektor intézményeivel folytatott együttműködés fontos építőkövei szolgáltatásunk folyamatos fejlesztésének ”- hangsúlyozza Bohl. A siker és a pozitív ügyfélvélemények a Hausengel igazát igazolják. „A 24 órás gondozás legjobb közvetítőjeként nem pihenünk meg a sikerünk által, hanem továbbra is aktívan alakítjuk a gondozási ágazatot. Elkötelezettek vagyunk abban, hogy az általunk kitűzött magas követelmények mindenütt érvényesek legyenek ”- erősíti meg Bohl.