<
Schliessen
Schliessen
headerImages.0.alternative

Az utazás előkészítése

A toborzási folyamat végeztével, ha úgy döntöttünk, hogy egy adott ügyféllel együtt szeretnénk dolgozni, online képzést szervezünk a franchise partnerek számára. A képzés során megvitatjuk a franchise szerződés részleteit, elmagyarázzuk az együttműködés formáját és terjedelmét, valamint tisztázzuk az esetleges kétségeket.

A képzés célja a gondozó számára a legfontosabb információik átadása, jogainak és kötelességeinek hatékony ismertetése és a franchise rendszer alapelveinek bemutatása.

Ezután elérkezik az utazás ideje és a munkavégzés helyére történő eljutás megszervezése.Valamennyi új franchise partner számára kijelölnek egy személyes koordinátort, akinek a feladata többek között annak biztosítása, hogy a gondozó problémamentesen megérkezzen a német családhoz.

Az utazás előkészítése
A Hausengellel együttműködve Zofia asszony első megbízásának helyszínére 2016 végén utazott el. Nagyon jól emlékszik még erre a megbízásra. „Nagyon féltem. Minden alkalommal, amikor az ember helyre megy, fél, és ez a félelem a bizonytalanságból fakad. Ez természetes.” Az új helyre megérkezve kiderült, hogy a stressz teljesen felesleges volt, mivel az új gondozót minden oldalról támogatás és gondoskodás vette körül. A családdal való első találkozásra barátságos hangulatban került sor. „A fogadtatás nagyon szívélyes volt. A családban mindenki mosolygott rám. Váltótársam megmutatta új feladataimat, és a munkához szükséges összes információval ellátott. A család kedvesnek és barátságosnak bizonyult. A gondozott egy kedves, nyugodt és kiegyensúlyozott férfi volt. Nagyon jó emlékszem rá.” Az új környezetbe való belépést az átfogó támogatás megkönnyítette, amelyet Zofia asszony nemcsak a családtól és képviselőjétől kapott meg, hanem a Hausengel munkatársaitól is.

Gondozói munka Németországban

Hogyan tudunk egy külföldi megbízásra felkészülni?

egy hölgy bepakolja a bőröndjét

Tapasztalatból tudjuk, hogy az első külföldi utazás, különösen, ha az ember dolgozni megy, nagy stresszel jár. Idegen ország, idegen nyelv, idegen emberek - mindezek miatt rengeteg kétség van az emberben. De nem kell félni! Az alábbi tippekkel és segítségünkkel Ön minden esetben ellenőrizheti a helyzetet.

Először is érdemes a legfontosabb dolgokról egy listát készíteni, amelyek az utazás és a megbízás ideje alatt hasznosak lehetnek. A megbízás általában 6, vagy akár 12 hétig tart.

További dokumentumok:

  • igazolvány
  • jogosítvány
  • biztosítási kötvény
  • olyan dokumentumok, a céggel kötött szerződések, amelyek a megbízott legális munkavégzését és biztonságát igazolják
  • menetjegyek

Nem szabad megfeledkezni ezekről:

  • Jól működő mobiltelefon töltővel
  • Pénztárca, egy kevés euróval a kisebb kiadásokra
  • Lengyel-német társalgási zsebkönyv vagy szótár
  • Az összes gyógyszer, amelyre szüksége lehet, különösen azok, amelyeket tartósan szed, valamint fájdalomcsillapító

Kézipoggyász az útra:

  • Innivaló / víz / termosz kávéval vagy teával
  • Szendvicsek / nassolnivaló
  • Zsebkendő vagy nedves törlőkendő kéztörléshez

A megbízás időtartamától függően ne feledje az alábbiakat:

  • A ruházat - (beleértve a fehérneműt is) legyen rendezett és az évszaknak megfelelő. Ha a gondozó nyáron utazik, érdemes egy meleg pulóvert és eső esetére valamit betenni a bőröndbe. Nem szabad megfeledkezni a kényelmes cipőről sem.
  • Könyvek - azoknak, akik külföldön nem használják az internetet, javasoljuk, hogy hozzák magukkal kedvenc könyvüket vagy egy szakácskönyvet, hogy az ételek elkészítése okozta stresszt elkerüljék.
  • Kozmetikai és higiéniai termékek - tusfürdő vagy szappan, min. két törülköző, sampon, fésű, fogkrém és fogkefe, papucs és fürdőköntös.
  • Laptop, tablet vagy hagyományos keresztrejtvény.

Mielőtt kezdetét venné a megbízás, célszerű lenne a saját rokonoknak megadni a német család elérhetőségét, hogy mindkét fél jól és biztonságban érezze magát.

A Hausengel koordinátorai hétfőtől péntekig 08:30 és 17:30 óra között az alábbi telefonszámokon állnak rendelkezésre:

06 30 / 342 01 22

Vészhelyzetben egy szolgálati telefonszámon is elérhetők vagyunk, amelyen munkanapokon 17:30 óra után, hétvégén pedig Ön a nap 24 órájában kérhet segítséget.

+49 151 180 938