A Hausengel Franchise-üzemeltetőknek azonban, akik mindenre kiterjedő gondoskodással rendelkeznek, nincs mitől tartaniuk. Minden problémás kérdésben szakmai támogatást kapnak. A telefonos tanácsadást orvosilag képzett gondozók és a német gondozószolgálat munkatársai végzik. A tanácsadás azoknak a gondozóknak szól, akik a németországi megbízásuk során az ápolással kapcsolatos kérdésekre szeretnének választ kapni. Ez nem orvosi tanácsadás formájában történik, hanem megfelelő képzettséggel és tapasztalattal rendelkező, szakképzett személyek végzik. Tanácsadóink ingyenesen nyújtják tudásukat, és segítenek a megbízás során felmerülő problémák megoldásában. Legyen szó akár egy gondozottal kapcsolatos problémáról, akár egy váratlan helyzetről a megbízás során, mi ott vagyunk Önnek.
Hogyan működik ez? Minden gondozónak saját személyes tanácsadója van, aki mindig az első kapcsolattartó a Hausengelnél. Elsősorban velük kell felvenniük a kapcsolatot, ha bármilyen kérdésük van. Az összes tanácsadó közvetlen elérhetősége megtalálható a weboldalunkon. Azonnali tanácsadásra nyitvatartási időnkben, azaz hétfőtől péntekig 8.30 és 17.30 között van lehetőség. Az ezen időn kívül és hétvégén beérkező megkereséseket a lehető leggyorsabban, a következő munkanapon kezeljük. Mindig ott vagyunk a gondozóink számára, amikor csak szükségük van ránk.