A Hausengel szolgáltatásainak minden egyes jó minősítése vagy ajánlása értékes. Hab a tortán: a Hausengel már zsinórban harmadik éve kapta meg a Deutschlandtest "Németország legjobb gondozási és támogatási szolgáltatásai" pecsétjét. A tavalyi évhez hasonlóan most is hálásak vagyunk a pozitív és építő jellegű értékelésekért, amelyek ezt a különleges eredményt egyáltalán lehetővé teszik számunkra. "Harmadszorra az igazi!" - Simon Wenz vezérigazgató örül a díjnak. „Ez az újabb díj nagyon boldoggá tesz minket, és megerősít bennünket a mindennapi munkánkban."
Bár az olyan keresőmotorok, mint a Google és társai a szolgáltatók és lehetőségek teljes skáláját megmutatják, egyre nehezebb megtalálni közöttük a ténylegesen legjobb szolgáltatót. Ezért a tanulmányok és a díjak segítenek a tájékozódásban. Idén a német piacot a Deutschland Test és a Focus-Money üzleti magazin megbízásából az Institute for Management and Economic Research (IMWF) elemezte.
A tanulmányból kiderül, hogy a németek mely vállalatokban bíznak a leginkább. Ehhez mintegy 20 000 márkát és vállalatot vizsgáltak meg a közösségi figyelés módszerével. Az interneten található számos forrásból származó vásárlói véleményeket egy adatbázisban rögzítik és értékelik. Azok a vállalkozások, amelyek különösen pozitív eredményt érnek el ebben a legnagyobb ügyfélértékeléseket vizsgáló tanulmányban, díjat kapnak - és a Hausengel is ezek közé tartozik.
De mit értékelnek az ügyfelek különösen a Hausengelben?
- A több mint 17 éves tapasztalatot. A vállalatot 2005-ben alapítottuk saját családi múltunkból és szükségszerűségünkből, ami 17 évnyi gondozási szakértelmet jelent. Ebből fejlődött ki az empátia, a minőségtudatosság és a mindennapi támogató szolgáltatások széles skálája.
- A képzett ápolószemélyzetet. 14 000 kelet-európai ápoló van a Hausengel-csapatban. A vállalat maga toborozza a gondozókat, és gondosan felkészíti őket a németországi kiküldetésükre. Az államilag elismert Hausengel Akadémián lehetőségük van arra, hogy ápolói és gondozói továbbképzésben részesüljenek.
- Az egyéni segítséget. A képzett tanácsadók és a kiegészítő szolgáltatások széles skálája egyéni támogatást nyújt a személyes helyzettől függően.
Az ügyfeleinkkel és partnereinkkel való kapcsolatépítés és eszmecsere az alapja a további fejlődésünknek és a magas minőségi követelményeknek, amelyeket nap mint nap állítunk magunk elé. Alapelvünket - a mindenre kiterjedő gondoskodás - szó szerint vesszük. A jó megközelíthetőség, a tanácsadási szolgáltatások széles skálája, valamint a gyors és szükségletalapú segítség az ellátási helyzet minden fázisában magától értetődő számunkra." - foglalja össze Simon Wenz.
A jelenlegi díjról bővebb információ itt érhető el (augusztustól): https://www.deutschlandtest.de/diebesten/