Schliessen
Schliessen

Azonnal. Személyesen. Egyszerűen. A Hausengel WhatsApp integrációval bővíti a kommunikációt

A Hausengel örömmel jelenti be, hogy bővíti első osztályú ügyfélszolgálatát. Mostantól az ápolók vagy a szolgáltatásaink iránt érdeklődők nemcsak a hagyományos csatornákon, például telefonon vagy e-mailben, hanem kényelmesen és gyorsan a WhatsAppon keresztül is elérhetik elkötelezett tanácsadóinkat.

Kiváló ügyfélszolgálat, most még közelebb

A WhatsApp integrációja még közvetlenebb, személyesebb és egyszerűbb kapcsolattartást tesz lehetővé. Mostantól lehetősége van arra, hogy egyetlen kattintással közvetlenül kapcsolatba lépjen csapatunkkal. Ez az új funkció megerősíti elkötelezettségünket az iránt, hogy gondozóinknak és az érdeklődőknek első osztályú szolgáltatást és átfogó támogatást nyújtsunk.

Rugalmasság és közelség - mindenre kiterjedő gondoskodás

A WhatsApp használata új lehetőségeket nyit meg a kommunikációban, akár otthon, akár útközben. Ez a rugalmasság támogatja azt a célunkat, hogy mindig ott legyünk gondozóink számára, és mindig közel maradjunk az egyéni igényeikhez. Azáltal, hogy a WhatsAppon keresztül elérhetőek vagyunk, a személyes gondok még gyorsabban és egyénre szabottabban kezelhetők, ami összességében jobb ügyfél támogatást eredményez.

Telefonszám az ápolók számára: +49 163 7426090

Most elmentheti az új WhatsApp-számunkat, és élvezheti a kibővített ügyfélszolgálatunk előnyeit, vagy egyszerűen kattintson az alábbi linkre, és kezdjen közvetlen párbeszédet velünk: Start WhatsApp with Hausengel. Egyszerűen írjon nekünk németül vagy az Ön anyanyelvén!

De ez még nem minden - a németországi családokat, ügyfeleket vagy bárkit, aki érdeklődik a 24 órás idősgondozás iránt, szintén megszólítjuk, mostantól egy külön WhatsApp-számon keresztül azonnal elérhetnek minket.

"A WhatsApp használatával azonnali, egyszerű és személyre szabott kommunikációt teszünk lehetővé. Számunkra ez nem csupán technológiai előrelépés, hanem mindenekelőtt annak az elkötelezettségünknek a kifejezése, hogy a gondozóknak a legjobbat kínáljuk a gondozás minden szakaszában. Néha gyorsan szükség van segítségre és a támogatásra. Különösen akkor, ha az otthonától távol dolgozik vagy utazik. Ebben az összefüggésben a WhatsApp praktikus megoldás, amely lehetővé teszi gondozóink számára, hogy azonnal és hatékonyan reagáljanak a felmerülő helyzetekre." Mondja Juliane Bohl, a Hausengel ügyvezető igazgatója. "Ez a kommunikációs csatorna még gyorsabbá és könnyebbé teszi az elérésünket, és segít abban, hogy szolgáltatóként megközelíthetőek és elérhetőek legyünk" - foglalja össze Juliane Bohl