Schliessen
Schliessen

Az ügyfelek megerősítik a Hausengel TOP ügyfélszolgálatát: Német ügyféldíj elismerése

Melyik cégeknek van a legelégedettebb ügyfelei és a legjobb szolgáltatásai? Ez volt többször is a központi kérdése a "Német ügyféldíj 2022/23" nagy országos rangsornak, amelyet a Német Fogyasztói Tanulmányok Egyesülete (DtGV) végzett. Ehhez több mint 339 000 vásárlói véleményt szereztek be összesen 2589 vállalatról 258 ágazatból. A Hausengel különösen pozitívan emelkedik ki a gondozói munkaközvetítői ágazatban, és TOP ügyfélszolgálattal érte el a pontszámot. A vállalat sorozatban harmadszor bizonyítja, hogy az ügyfelek igényei központi szerepet játszanak.

Siegel Deutscher Kunden-Award: Zum Dritten Mal in Folge TOP-Pflegekräftevermittler

"Mi nem autókat adunk el, hanem bizalmon alapuló szolgáltatást közvetítünk. A legjobb esetben az otthoni ápolás és gondozás mindenkinek nagy segítséget jelent. Mindazonáltal senki sem hozza meg ezt a döntést könnyelműen. Néhány idős ember vagy akár hozzátartozó először nehezen fogadja el a külső segítség igénybevételének gondolatát. Ezért nagyon fontos, hogy ismerjük a gondozási helyzetben lévő családok igényeit, és reagáljunk rájuk" - magyarázza Juliane Bohl, a Hausengel igazgatótanácsának tagja. Csak így lehet jó minőségű szolgáltatást nyújtani. "Célunk az otthoni gondozás és támogatás megerősítése. A megfelelő szolgáltatás a megfelelő időben, a megfelelő helyen az, amire az érintetteknek szükségük van." Ennek érdekében a Hausengel elsősorban a minőségi szaktanácsadásra támaszkodik, amikor olyan emberek telefonálnak, akiknek a családjában gondozóra van szükség, vagy akik előzetesen szeretnének tájékozódni. "Szeretnénk a tanácsot kérőknek biztos alapot nyújtani a döntéshozatalhoz. Ehhez hozzátartozik a naprakész és korrekt információk átadása. A tények mellett azonban ugyanilyen fontos, hogy meghallgassuk és tiszteletben tartsuk a családok mindenkori történetét" - mondja Juliane Bohl. A Hausengel összes gondozási tanácsadója a Hausengel járóbeteg- és akkreditált gondozószolgálat képzett szakembere. Szakmai szempontból értékelik a családok gondozási helyzetét, és így nagyon egyéni tanácsokat is tudnak adni az otthoni gondozás megszervezésével kapcsolatban. A gondozás teljes időtartama alatt a családok mellett állandó kapcsolattartó áll rendelkezésre. A magas szintű ügyfélközpontúsághoz hozzájárul a segélyhívó telefon és az általában jó elérhetőség minden kérdésben.

"Nagy örömünkre szolgál, hogy megkaptuk a Német Ügyféldíjat, és szeretnénk megköszönni ügyfeleinknek a bizalmat és a pozitív értékelést" - mondja Juliane Bohl. Szerinte fontos, hogy az ellátásban érintettekkel szoros kapcsolatban álljunk. "A visszajelzések elengedhetetlenek a munkánkhoz és szolgáltatásaink optimalizálásához. Nagyszerű, hogy ezzel a díjjal elismerést kaptunk ezért. A jövőben is azon fogunk dolgozni, hogy ügyfeleink teljes körű gondoskodásban érezhessék magukat.“ Külön öröm számára, hogy a vállalat sorozatban harmadszor is TOP ügyfélszolgálattal tudott pontot szerezni.

A Német ügyféldíj 2022/23 háttere

A "Német Ügyféldíj 2022/23" egy online felmérés, amelyet a társadalmi-demográfiai jellemzőik alapján kiválasztott ügyfelek körében végeztek, hogy a lakosság reprezentatív keresztmetszetét képezzék. Kizárólag olyan személyek véleményét vették figyelembe, akik az elmúlt 3 évben a vizsgált vállalat ügyfelei voltak. A Hausengel ügyfélszolgálati tapasztalatait a válaszadók egy 10 pontos skálán (1=nem megfelelő, 10=kiváló) pozitívan értékelték, és 7,75 pontot kaptak az ügyfélszolgálatra. A felmérésről és az eredményekről további információk itt találhatók.